stefanos | 08.01.2021 22:25 |
Mělo by být na koncertech členové kapel ti novější normálně vpředu na ohmatání fanouškům a původní členové na podstavci nebo terase nad nimi a lépe nasvícení. |
stefanos | 08.01.2021 22:21 |
Hned se mi líbila ta druhá skladba, taková drnčivá deska a komu se to líbilo, toho třeba zaujmalo potom asi Renewal. Nová doba, asi to jinak nešlo. |
Kelly | 08.01.2021 21:33 |
Stray: Naprosto přesné |
Stray | 08.01.2021 21:16 |
Spíš jde o ten optimistickej tón u prezentování tohohle stavu, to je něco, co se úplně vymyká fandovství konkrétní kapele, tak jak jej známe my pamětníci... |
Kelly | 08.01.2021 20:59 |
Stray: Logo Accept pokračuje dál by bylo asi výstižnější... |
Stray | 08.01.2021 20:34 |
To máš pravdu, že dneska ten prvek osobitosti ohledně každého jednoho člena z řešení vymizel. Tahle věc už hudební svět zřejmě netrápí, personifikace už není u držitelů prstu na tepu doby na programu dne :-), ono mezi námi dost z toho bažení a těšení se z nové hudby vymizelo. Už tu o tom bylo proneseno hodně vět. Já jsem třeba v němém úžasu šokovaně četl v jednom z posledních Sparků oslavné promo na leden chystané novinky ACCEPT, kde autor stavěl fakt, že v kapele je ze základních členů už jen kytarista Wolf Hoffmann a Němci dokonce rozšířili sestavu o třetího kytaristu (takže pět tváří nepamatujících 80´s + Wolfi), jako klad. on to v podstatě pojal jakože ta situace je vlastně skvělá a že příběh ACCEPT pokračuje...:-))) |
Kelly | 08.01.2021 20:07 |
Stray: Já si osobně myslím, že všechny kapely té doby měli sestavu která tu kapelu nějak tvořila a posouvala vpřed. Technika zdaleka nebyla na takové úrovni a každý tam měl kus sebe, svého srdce a svého umu. Např. v Metallice nelze vyměnit Ulricha, který není žádnej nejlepší bijec za lepšího, protože to už nebude Metallica. U Slayer po smrti Jeffa Hannemana už to také nejsou ti Slayer a i Lombardo tomu dával jinou živočišnost, než Bostaph, AC/DC a Phil Rudd némlich to samé. Současné kapely mají počítače, dokonalou techniku a vybavení a rukopis hráčů není už tak vytříbený a originální. A když vymění kytaristu, basáka nebo bicmena, někdy to sotva poznáš. Vezmi české Arakain - i Brichta tam prostš chybí, i když je Toužim mnohonásobně lepší zpěvák, Žezulka je prtakticky nenahraditelný a tak by se dalo pokračovat dál a dál. |
Stray | 08.01.2021 12:51 |
Já třeba hodnotím Release From Agony i Cracked Brain výše než Infernal Overkill. Eternal Devastation je nejlepší studiovka, klasika, prostě něco s trvalou platností v rámci žánru. Živák Live Without Sense je nejlepší počin DESTRUCTION vůbec, no a takové ty highlighty nové etapy jako The Antichrist, Inventor of Evil, D.E.V.O.L.U.T.I.O.N. nebo také můj osobní favorit Metal Discharge, tak ty mám také v přijatelných mezích (80%). Kapelu považuji za slábnoucí až na posledních čtyřech řadovkách, kdy se z toho stala seriová výroba thrashe pro odběratele Nuclear Blast produkcí.
|
Kelly | 07.01.2021 21:24 |
Já jsem na gymplu drtil první dvě alba, u Release From Agony jsem se už kroutil a deska Cracked Brain se mi nelíbila. A dál už jsem Destruction nesledoval. Ale jako již starší a zkušenější jsem si Release a Cracked zalíbil a první 4 fošny od Destruction miluju. Myslím si, že po těchto dvou posledních deskách už neměli co nového přinést. |
Pekárek | 03.01.2021 21:06 |
Fakt dobra recka, desku jsem si dnes připomněl. Ano, tak kvalitní opravdu je. Slyším tam kde co, ale celek zní dost originálně a progresivně. Propadák to být asi musel:) |