Daveyy | 24.04.2015 15:50 |
to romant: Naprosto to neni divný! Já mám rád obě ale State víc! Příjde mě záživnější i když méně agresivní. Ale takové finale to je prostě opus!!! |
romant | 24.04.2015 12:22 |
Mně se líbí víc State Of Euphoria než Among The Living. Většinou to moc neventiluju, protože je to divný, uznávám :-) |
Kropis | 23.04.2015 20:01 |
Jasně, že připomíná :D |
Valič | 23.04.2015 18:54 |
Možná se mi to jen zdá, ale nepřipomíná vám začátek skladby Conquer All od Behemoth něco? https://www.youtube.com/watch?v=UmnH8f00_b0 |
Valič | 22.04.2015 08:59 |
Já jsem měl ty desky nahrané na jedné kazetě (to, co se na tu devadesátku nevešlo, jsem dal za And Justice For All). Většinou jsem to protočil celé, takže teď, kdyby mě někdo vzbudil uprostřed noci a zeptal se, na které z nich jsou třeba skladby Efilnikufesin, One World, Make Me Laugh nebo Who Cares Wins, asi bych měl problém odpovědět správně. :-) |
Stray | 21.04.2015 23:29 |
Zvláštní že o téhle desce z dnešního pohledu řada lidí mluví jako o jedné z nejhorších od ANTHRAX. Moje generace to vidí jinak, tahle nahrávka, spolu s "Among The Living" samozřejmě, nás formovala, není zásadnějších dvou alb od ANTHRAX ve smyslu počtu poslechů v průběhu života. Pro nás: "Be All, End All" = ANTHRAX, stejně silně jako je tomu u "Indians", jasně, uznávám hluchá místa, ale čo je anthraxovštějšího na nějaké "Stomp442"? Já si jen říkám, ještě štěstí, že vzali zpět Belladonnu, ne kvůli Bushovi, kterej byl parádní náhradou, ale spíš kvůli tomu novýmu týpkovi, nevím jak už se jmenoval, ty vole, udělat z ANTHRAX další Anselmovskej nasupěnej metalcore, jakože udělat TO moderně!!!, tak to bych teda hodně těžko vydejchával. |
Demonick | 21.04.2015 18:15 |
6,5/10 ..nie je to zlá vec, ale mnoho skladieb je dost o ničom a mám pocit, ze by občas potrebovali zostrihať(najlepšia piesen je dokonca cover song!). K tomu mi tu výrazne vadí spev Belladonnu, ktorý asi pri nahrávaní nebol vo svojej koži, kedze na iných nahrávkach mám jeho prejav rád. |
Valič | 21.04.2015 18:02 |
Ještě jsem zapomněl na své oblíbence Autopsy a titulní skladbu z debutu Severed Survival (opět S. King - povídka Typ pro přežití). Různými horory jsou inspirovány i některé další skladby z tohoto alba, ale i z novějších desek - mimo jiné Sewn into One (ultranechutný nízkorozpočtový hnus Lidská stonožka) nebo King of Flesh Ripped (japonská šílenost Zabiják Ichi). Vyjmenovávat všechny filmy, kterými se inspirovaly kapely jako Mortician, Impetigo nebo Necrophagia by asi zabralo několik hodin. Jako kuriozitu bych zmínil snad jen skladbu Vij z aktuálního alba těch posledně jmenovaných, jejíž text vychází ze stejnojmenného ruského filmu z roku 1967 natočeného podle povídky N. V. Gogola. A teď už vážně končím. :-) |
Kropis | 21.04.2015 17:46 |
Po Fistful nejhorší deska. A jsem rád, že v tom nejsem sám, i Scott prohlásil, že to byla uspěchaná věc s polovinou průměrných songů. Já to vidím tak za 60 %. Ta deska těží z úspěchu předchůdců, jinak si to nedokážu vysvětlit. |
Valič | 21.04.2015 14:30 |
Stray: O texty zahraničních kapel jsem se zajímal hlavně koncem 80. let, kam spadají právě recenzované desky Anthrax, později jsem se tím už moc nezabýval. Jestli si chceš některé informace z těch mých komentářů dodatečně přidat do recenzí, nevidím v tom problém. Jinak těch textů z tohoto období, které by se přímo inspirovaly nějakým konkrétním filmem nebo knihou zase tak moc nebude a u většiny z nich je to jasné už z názvů skladeb: Blind Guardian - Lord Of The Rings, Tommyknockers, Iron Maiden - Quest for Fire (film Boj o Oheň), Where Eagles Dare, Metallica - The Call of Ktulu (povídkami H. P. Lovecrafta je ovlivněn i text skladby The Thing That Should Not Be). Z dalších mě teď napadají ještě Testament - Disciples of the Watch (Kukuřičné děti od S. Kinga), Massacre - From Beyond (stejnojmenná povídka H.P. Lovecrafta), Iron Maiden - To Tame a Land (Duna od F. Herberta), Children of the Damned (film Městečko prokletých), The Wicker Man (film Rituál z roku 1973) a The Prisoner (stejnojmenný britský seriál). U těch I.M. toho bude určitě víc, Bruce je patrně pěkný knihomol (viz třeba jeho sólovka The Chemical Wedding ovlivněná Williamem Blakem). :-) Jinak co se týče toho Lovecrafta, jeho dílo ovlivnilo texty (minimálně) každé druhé old school death metalové kapely (ať už přímo či nepřímo). |
Stray | 21.04.2015 12:54 |
To jsou skvělé poznatky, vcelku rád bych ti nabídl pozici konzultanta článků na Crazy Diamond.:-) Vždy bych ti poslal rozpis článků na týden dopředu, a ty bys mi obratem vypíchl textovou náplň jednotlivých děl, myslím, že by to mohlo fungovat. Já si samozřejmě napůl dělám srandu, ale určitě na tom nápadu něco je, články by tak mohly být určitě lepší. Popremýšlaj... :-)) |
Valič | 21.04.2015 12:19 |
Už to sice není taková bomba jako předchozí dvě desky, ale pořád se jedná o velmi kvalitní materiál. Opět bych měl jednu drobnou poznámku k textům. Kromě S. Kinga (Misery Loves Company) se Anthrax tentokrát inspirovali i D. Lynchem a jeho kontroverzním snímkem Modrý samet. Součástí textu skladby Now it´s dark jsou i "hlášky", které ve filmu pronáší Dennis Hopper: "Don´t you fucking look at me!", "Now it´s dark." a "I´ll send you a love letter straight from my heart (fucker)... ...and you´ll be fucked forever.". Další větu "I can hear your fucking radio, you stupid shit!" je možné slyšet ve skladbě I´m the Man ´91 z kompilace Attack of the Killer B´s. A ještě naposledy k Stephenu Kingovi, skladba inspirovaná jeho knihou (Temná věž: Pistolník) se objevila už na druhé řadovce Anthrax (jednalo se o Lone Justice). |