Kropis | 27.11.2023 17:39 |
S úmrtím kytaristy jsem tak trochu dostal chuť projít si diskografii a zrovna desku Pylon řadím za jednu z nejlepších. A dostává mě mimo jiné ten zvuk, jak jsou záměrně utopené výšky a všechno ostré. A Big Buzz je hitovka jak kráva. RIP a s Killing Joke je podle mě konec. |
Valič | 04.11.2015 08:23 |
80% Staré desky mě s výjimkou debutu taky moc nebaví, kapelu jsem začal sledovat až v době vydání alba Pandemonium a nejvíc se mi líbily desky Killing Joke (2003) a Hosannas From The Basements Of Hell. |
Zetro | 02.11.2015 18:53 |
Zase vyborna vec aj ked „Absolute Dissent“ je fakt len jeden.Inac Democracy je pre mna tiez jeden zo skvostov ich tvorby,vlastne od roku 1994 sa u mna ich vytvory pohybuju medzi 70-90 %, takze Pylon - 80%. |
Subeer | 02.11.2015 11:05 |
Pro mě je “Democracy” snad úplně nejlepší album od KJ, dneska jsem to zase dal a to album neztratilo vůbec žádný lesk, naopak. Po 96 se Coleman coural po Novým Zélandu a Čechách, kde se věnoval vážné hudbě a ČECHOMORU. Tvorba před 1994 mě také moc neoslovuje, i když některé skladby jsou naživo výborné (např. na albu KILLING JOKE-2005-XXV Gathering – Live).“Pylon” je výborná deska, pokud jí člověk odpustí ten jejich všudypřítomný (klasický) beat. |
Stray | 01.11.2015 12:45 |
Spíš jsem to myslel tak, že v letech 1996-2002 KILLING JOKE prostě nefungovali. "Pandemonium" a "Democracy" jsou dobré desky, líbí se mi určitě víc než tvorba z let 1985-90, ale na druhou stranu mám mnohem radši teď tu novou etapu. |
Subeer | 01.11.2015 11:59 |
To se divím, že zrovna Stayovi nic neříkají alba “Pandemonium (1994)”, které přesně v duchu těch alb po 2003 a hlavně pak “Democracy (1996)”, které je doslova narvané výbornou kytarovou melodikou s min. vlivy industriálu. Mimochodem obě alba vydané v době kdy by žezla Mr. Clinton. Obě desky jsem najednou, před drahně lety, na blind koupil v bazaru a nestačil jsem se divit na co jsem to kápnul. Od té doby u mě jsou KL naprostou stálicí. Vše potrhl ještě magický a našlapaný koncert v Akropoli v létě právě k eponymnímu albu z roku 2003. S J. Colemanem nemusíte vždycky (nebo vůbec) souhlasit, ale stojí za to se občas podívat do jeho světa. |