spajk | 15.09.2020 23:05 |
Jedna společenská :-) |
Prowler80 | 15.09.2020 18:38 |
spajk: Ta starší alba jsem roky neslyšel, ale pořadí oblíbenosti zůstává stabilní - chronologicky za sebou jdoucí Earthshaker, Black Tiger(ty dvě převzatiny od Vitacitu zná snad každej), Mean Streak. Tím netvrdím, že jsou nejlepší, to bych si nedovolil. V osobním žebříčku následují Ten, In Rock We Trust, debut. Tobě bych paradoxně doporučil asi IRWT a Ten. Zbylá dvě z 80.let mi vždy přišla značně nevýrazná, navíc posluchačsky jsem v ten čas byl zcela jinde. Ale diskošku mám a znám komplet. Takovej můj blbej(?) zvyk. Od kapel, který jsem slyšel do svejch 20 let, mám komplet diskografii. Třeba poslech posledních Nazareth byl pro mne neskutečným utrpením, ale povinných pět pokusů jsem nakonec s vypětím všech sil dal. |
Hivris | 15.09.2020 17:37 |
Spajk: jj, Andy Classen je německej producent, dělá hlavně ty germánský black deathy:). Pro českou kapelu každopádně docela velký jméno. |
spajk | 15.09.2020 16:27 |
Hivrisi, ty mám taky. Zrovna tuhle desku jsem pořídil na lp. Mělo by to mít velkou produkci, nějakej Andy Classen? Neznám tyhle tvrďáky, tak snad si to dobře pamatuju. |
sicky | 15.09.2020 16:19 |
All Them Witches - Nothing As The Ideal (2020) |
Hivris | 15.09.2020 15:32 |
Jak vidím nebo slyším Earthshaker, tak se mi okamžitě vybaví Malignanti:): |
spajk | 15.09.2020 15:04 |
K Y&T jsem se nikdy blíže nedostal. Mám jen starou desku Earthshaker, z které si vybavuju jen vynikající Rescue Me https://www.youtube.com/watch?v=erm55NomCFQ |
Prowler80 | 15.09.2020 14:01 |
Pekárek: Sorry, technologií DMM samo. Z toho eště udělám Dům dětí a mládeže. Jsem poněkud mimo, kdos mne dnes silně naštval zanedbáním své povinnosti. |
Prowler80 | 15.09.2020 13:15 |
Stray: Mě dožrala reklama Vodafone na internet. Dva bílí čeští rodiče, s nimi dvě děti s mongoloidními rysy. Proboha, proč? Následně jsem si musel jít vybít vztek k boxovacímu pytli. Tvl, todle už je nad čáru. |
Stray | 15.09.2020 12:45 |
Kanclem se ozývá bujarý řehot, za přispění Radiožurnálu coby kulisy jsme se právě dozvěděli, že v Británii se chystá přejmenování základního díla od Agathy Christie, název "Deset malých černoušků" už prý NEVYHOVUJE!!!
|
Prowler80 | 15.09.2020 12:34 |
Stray, spajk: Chlápkovi včera v autě hrálo toto: |
Prowler80 | 15.09.2020 12:28 |
Pekárek: Naprostá většina vinylů - novinek i remasterů - je v současnosti vyráběna technologií DDM, z rockové hudby bývají výjimkou zejména remastery alb z 60. až 70.let(často artrockové klasiky), kde je původní tupější zvuk "lakovky" vhodnější. Spíše mě zarazilo, že níže uvedení Noráci s takovou pompou avizují tu poloviční rychlost, přitom jde o vcelku běžnou praxi. Zřejmě jakési cílené promo či co. Barnevernet, státem organizovaný doping(polovina norských sportovců má oficiálně diagnostikované astma)atd. = současné totalitní Norsko. |
Stray | 15.09.2020 12:20 |
Nové Asylum je venku. |
Hivris | 15.09.2020 08:18 |
Spajk, Prowler80 - taky díky za podrobný vysvětlení. |
Pekárek | 15.09.2020 06:58 |
Spajk, Prowler - díky. |
stefanos | 15.09.2020 00:46 |
Dneska se to poslouchá přes pecky, s tím Jozefovem a karibikem si děláte legraci ne? |
stefanos | 15.09.2020 00:39 |
Dámy a pánové |
Prowler80 | 14.09.2020 23:58 |
Nocturnus - The Key |
Prowler80 | 14.09.2020 23:55 |
Jo, především to zaručuje lepší zvuk. Vyšetřil jsem trochu času, spajkovu odpověď bych drobně rozvedl svými slovy, video z odkazu jsem nezhlédl. Předem nutno uvésti, že nejde o žádnou novotu. Počátkem 80. let vyvinuly západoněmecké firmy Teldec a Georg Neumann analogovou masteringovou technologii, jež nazvána byla jest DMM, což byl ve své podstatě mastering přímým řezáním do kovu. Tato technologie prezentovala řadu nesporných výhod. Šlo vyrobit více matric z jednoho poměděného nosiče, následoval toliko jeden kopírovací galvanoplastický proces. Ze zvukového a mechanického hlediska též mnoho pozitiv - preciznější přepis vysokých frekvencí, méně šumu pozadí, téměř naprostá eliminace prokopírování zvuku mezi sousedními drážkami, zlepšená odezva transientů atd.; u nás v Loděnicích se tato technologie stala standardem poměrně krátce nato, mám dojem, že šlo o rok 1985(tuzemské vinyly v té době začaly po letech zvukové stagnace znít opravdu lépe). Záhy po etablování této technologie se ve světě objevila alba, u nichž byl mechanický zápis proveden při poloviční rychlosti. Tento fakt byl často prezentován i na obalu, prvně jsem jej zazřel na výtvoru TAPP. Šlo zejména o nahrávky, jež byly bohatě instrumentovány. Poloviční rychlost na straně jedné zaručovala ještě mnohem přesnější výřez, což nadále zvyšovalo kvalitu zvuku. Na straně druhé byla v mnoha případech technologickou nutností, neb záznam začasté obsahoval složky, jež mohly by poškoditi řezací hlavu zrychleními, jež jevila se kritickými pro její silové zatížení. Po velmi dlouhé době vidím, že někdo předem přímo avizuje použití této technologie. |
spajk | 14.09.2020 22:57 |
Half speed mastering je řezání matrice poloviční rychlostí. |