Valič | 14.05.2020 23:03 |
DarthArt: U těch Holocausto nešlo ani tak o název kapely, jako spíš o obal a texty jejich debutu Campo de Extermínio z roku 1987, které obsahovaly naturalistický popis zvěrstev páchaných v německých vyhlazovacích táborech. Skupina se tenkrát obvinění z nacismu a antisemitismu bránila tvrzením, že svými texty chtěla pouze vyjádřit své hluboké znechucení všemi popisovanými událostmi, ale vzhledem k tomu, že její členové používali přezdívky typu Rodrigo Führer nebo Valério Exterminator, na promo fotkách na sobě měli trička a pásky se svastikami a jednotlivé strany vinylové verze jejich alba byly místo klasického „A“ a „B“ označeny jedním, respektive dvěma „háknkrojclíky“, jim to samozřejmě nikdo nevěřil. |
Lord VILE | 14.05.2020 22:51 |
To Doctor: Nemyslím si, že zrovna o roce 1992 by se dalo mluvit jako o nějakém všeobecném úpadku metalu, potažmo DEATH METALu vůbec, protože DEATH METAL je přece nesmrtelný!!! Stay ORTHODOX :-). |
Alda | 14.05.2020 22:14 |
no třeba PESTILENCE-Spheres 1993 nebo MORGOTH-Odium 1993 jsem v roce vydání moc nepobral... s odstupem času/dnes si to moc rád poslechnu a je to dobré!!! |
Pekárek | 14.05.2020 22:02 |
*vykašlaly |
Pekárek | 14.05.2020 21:41 |
Těch aspektů je tam po zhruba 1992 podle mého víc, zejména celkový úpadek zájmu o metal. Atheist, Pestilence i Cynic by mohli vyprávět, a to byli u velkých firem. Ty se na ně ovšem vykašlali, hlavně tedy Roadrunner, kteří, ehm ladili novou koncepci:). |
Lord VILE | 14.05.2020 21:23 |
Valič: Ale to je přesně ono.Tebou uvedené kapely vydávaly TY velké firmy - EARACHE, NUCLEAR BLAST, které si mohly už tenkrát dovolit zaplatit si reklamu ( mediální podpora - ROCK HARD, METAL HAMMER, velká koncertní turné v Evropě, USA). |
Meres | 14.05.2020 21:11 |
MEGADETH - Killing is My Business...and Business is Good! (1985) |
DarthArt | 14.05.2020 20:39 |
A co se týká těch kapel, s SS - tam se to používá jako provokace zcela běžně, viz třeba německá punková kapela "SS-KALIERT", což by se správně psal "Es eskaliert" (překlad by byl "Ono to eskaluje") - ti maj metrový číra a miliony pyramid na bundách, to náckové nejsou zcela jistě. |
DarthArt | 14.05.2020 20:33 |
Valič: |
Mauglí | 14.05.2020 20:24 |
Venom Inc. - Avé (2017), i tahle s naprogramovanýma bicíma, ale jede to sakramentsky :-) |
spajk | 14.05.2020 19:35 |
FLIES ARE SPIES FROM HELL - Final Quiet (20) |
zdenos | 14.05.2020 18:58 |
SAMAEL - Hegemony (2017), no - fakt jedna z jejich nejlepších desek. A pro mě i jedna z nej desek toho roku |
Valič | 14.05.2020 18:51 |
Lord Vile: Pokud se budeme bavit čistě o undergroundu, tak ty kapely samozřejmě v té době své fanoušky měly a věřím tomu, že odezva na jejich ranou tvorbu byla z jejich strany hodně pozitivní. Měl jsem na mysli spíš jejich popularitu u širšího publika, která se podle mě nedala srovnávat třeba s Entombed, Dismember, Hypocrisy, Edge Of Sanity nebo Dissection (ale možná se pletu). Nedávno jsem na Youtube viděl rozhovor s Demilich, ve kterém jako důvod svého tehdejšího rozpadu uváděli nezájem posluchačů. V době, kdy se dostával do popředí zájmu severský black metal, prý hráli nějaké společné koncerty s Beherit a většina návštěvníků jejich vystoupení naprosto ignorovala. Nespithe je samozřejmě v rámci žánru geniální nadčasové album, které se v současnosti zaslouženě umísťuje na nejrůznějších webových stránkách v žebříčcích nejlepších death metalových desek všech dob, ale řekl bych, že v těch devadesátých letech to byl spíš "skrytý klenot" pro znalce scény. |
Lord VILE | 14.05.2020 18:13 |
To Valič: Kapely CONVULSE, DEMIGOD, DEMILICH, měly velký ohlas už i na svých demáčích.Už demo "Unholy Domain" od DEMIGOD z roku 1991 byl řádně brutální kopanec, který byl nasledně na debutu dotažen k naprosté dokonalosti!A to těm "cápkům" (některým) nebylo v té době ani 18 let :-)Ono šlo spíše o špatnou distribuci malých vydavatelství. |
gotta | 14.05.2020 17:39 |
Jednu dobu jsme s kámošema dost HC sjížděli. On si dost tykal s thrashem, který byl pro nás ten hlavní proud:) Hlavně americké party z NY byly supr. Sick Of It All, Madball, Gorilla Biscuits, S.O.D... Dost jsme chodili i na domácí ug akce. Dodnes vzpomínám na parádní pokec u baru s Mariem Feinbergem z Narvan na jedné takové. Dneska už tu scénu vůbec nesleduju, ale když vidím na Brutalu třeba Terror nebo ty Sikovky tak si to většinou užiju. |
Flooder | 14.05.2020 16:11 |
The Misfits jsou/spíš byly horrorpunk kult, ale radši mám éru s Michalem Gravesem, než Danzigovu. |
Valič | 14.05.2020 14:32 |
Tak "estéčka" hráli čistý hardcore vlastně jen na debutu, od dvojky už se u nich začal projevovat vliv thrash metalu a postupně se k tomu začaly přidávat prvky dalších žánrů, což vyvrcholilo na albu The Art Of Rebellion, které už s HC nemělo společného prakticky nic. Já si z toho žánru občas něco poslechnu, ale žádné velké oblíbence v něm vlastně nemám. Co se týče punku, tam to mám tak, že nejdřív jsou Dead Kennedys, pak Misfits a Ramones, potom dlouho nikdo a pak teprv ti ostatní. :-) |
Flooder | 14.05.2020 14:02 |
krze HC tak spíše ten 90-tkový Sick Of It All, Biohazard, ST ale ti v 90tkách hráli něco úplně jiného než HC. |
Valič | 14.05.2020 13:58 |
Sicky: Já už jsem nahluchlý dědek, který navíc vyrůstal na špatně nahraných kazetách nevalné kvality, takže ten zvuk moc neřeším. :-) Ty věci, co jsem teď poslouchal, většinou nezněly špatně, ale je možné, že ty nahrávky byly remasterované. Neposlouchal jsem to z originálů, doma vlastně ani žádné čistě punkové cédéčko nemám (tedy když nepočítám tu kompilaci cover verzí, co nahráli Slayer). Z hardcore a crossoveru mám pouze čtyři řadovky od Suicidal Tendencies, debuty od S.O.D., Lawnmower Deth a Superjoint Ritual a obě alba Carnivore (do uvedeného žánru ale spadá jen to druhé). |
sicky | 14.05.2020 13:10 |
Valič: ty starý hc-punky z osmdesátejch moc nemusím, protože maj příšernej zvuk. Pro mě osobně, jak deska nemá pořádnej tvrdej, hutnej zvuk, tak jdu zpravidla od toho. Jinak tu scénu mám rád, začal jsem ji ale poslouchat později až někdy od těch prvních Pro-Pain, předtím tak max ST - Lights Camera Revolution a Expoited - The Massacre |