Imothep | 02.07.2020 10:15 |
Album mám rad znam samozřejmě už dlouho, ale světě div se, original mi dorazil až včera(za krásných 140 Kč). Je to paráda, aranžmá, kompozice a ta produkce je proste mnamozni, takhle vzdušné a nadýchané desky už se dnes nedělají a je to skoda. Pokud bych měl přece jen něco vytknout tak je to dle mého názoru trochu více umělý/strojový šlapák a přechody. Zmiňuju to schválně, ke kontrastu k rytmicaku, jehož sampling se prave nadmíru povedl. Ale výtka je to minimální, jako celek ve výsledku vše funguje jak má |
orre | 24.05.2020 14:23 |
No to je fakt! Ten rozhovor k Handful Of Rain je nepochopitelný. Sami sobě si lhali a předstírali fungující kapelu kvůli fanouškům? Být tenkrát Kroftou, všechno mu to naservíruju následující rok v ramci rozhovoru k Dead Winter Dead! |
Stray | 24.05.2020 13:59 |
Dneska jsem si uvědomil, proč všechny ty rozhovory co jsou v časopisech devadesátých let zpětně nečtu. Mám to všechno založený, ale neotvírám to. Přečetl jsem si totiž několik rozhovorů se Zachary Stevensem v rozmezí let 1993 až 1997 a v rozhovoru k Handful of Rain, který vyšel na podzim 1994 ve Sparku ten chlap prakticky, zjevně díky smluvím podmínkám ohledně vydání a dalšího fungování SAVATAGE, prakticky LŽE! Lže o tom, že je deska kolektivní prací celé sestavy a dokonce tvrdí, že přizvali i Jona Olivu, přitom dnes už dávno víme, že celé album je dílem dvojice Jon Oliva a Paul O´Neill a do studia byli pouze přizváni za účelem nahrávání svých partů, tedy zpěvu a sólové kytary, jen právě Zack stevens a Alex Skolnick. Jako bejt knihovník je asi dobrý, ale odsud pocud, číst se to s odstupem čtvrtstoletí moc nedá. :-)))) Já se naopak v tomhle moc rád nehrabu. |
horyna | 24.05.2020 13:43 |
jen pro srovnání: |
orre | 24.05.2020 12:33 |
Stray: Ten Uragán ještě mám, ale nebylo to tam. To byl nějaký německý časák. Tuším Rock-It. Rozhovor v Uragánu je taky dobrý. Tam třeba Criss prozradil, že už během natáčení Streets věděl, že to bude jejich poslední deska s Jonem. Joo tyhle časy jsem miloval a vlastně pořád to trvá. Rád se k těm starým plátkům vracím a připomenu si ty časy. |
Stray | 24.05.2020 07:47 |
Jsem příznivcem Gutter Ballet, protože v té době jsem naskočil a byl to můj první kontakt s kapelou, ale Streets jsem ve své době odzýval (trvalo dlouho než jsem jej docenil, dvacet let? Možná.), naopak Edge Of Thorns SAVA nekompromisně vrátilo do hry..., tudíž neřeším jestli je tam Jon nebo není, absolutně ne, ale jestli se trojici Criss/Jon/Paul povedou songy a jak je přítomný zpěvák (je jedno který) nazpívá...
|
down | 24.05.2020 01:16 |
J.Rose: tak to máš pravdu, jenže u mně ten "úpadek" nastal už při Edge Of Thorns. Prostě jsem nedokázal vydýchat nového zpěváka. Naprosto chápu, že pokud tu kapelu neznáš od vzniku a dostaněš se k ní někdy v polovině její existence, tak na ní budeš mít úplně jiný náhled. Pro mě příchod Stevense znamenal ztrátu 50% xichtu kapely, i když je to dobrý zpěvák. I odchod Doc Wacholze (teď Reverence) mě nasral :) |
J.Rose | 24.05.2020 00:31 |
down:Za mě osobně a nikomu to nevnucuji, Savatage po smrti Crisse už nikdy nenatočili tak přesvědčivý materiál, jaký tvoří Voivod po smrti piggyho. The Wake je podle mě, dokonce jedno z nejlepších alb, se kterým kdy Voivod přišli... |
down | 23.05.2020 23:40 |
Pro mě je to tak 50 na 50 ...bez Crisse i bez Jona. A Sava bez Jona tak úplně nikdy nebyli, i když nezpíval. No a jestli Criss řekl, že bez něj se to neobejde ...tak evidentně to šlo. I desky po jeho smrti mají pořád vysokou kvalitu. U Voivod byla podle mě ta samá/podobná situace okolo smrti Piggyho, taky velmi originálního kytaristy. |
Stray | 23.05.2020 21:34 |
orre: Nebylo to v slovenském časopisu Uragán? Cca červen 1993? To číslo jsem měl, byl tam i plakát SAVATAGE s tím koncertním bubeníkem. |
orre | 23.05.2020 21:27 |
Je to tak. V jednom z posledních rozhovorů s Crissem na turné Overkill/Savatage/Non-Fiction na otázku: Ják vůbec můžou fungovat Sava bez Jona Olivy v roli zpěváka odpověděl - bez Jona můžou, ale bez mé kytary ne! To myslím mluví za vše. Zvuk jeho kytary byla poznávací značka Savatage. |
Stray | 23.05.2020 17:50 |
seventh: Projel jsem to zrychleně na youtube. V obecném měřítku to špatná deska není, ale jestli nějaká složka určovala pro mne zvuk SAVATAGE, tak to byla kytara Crisse Olivy a proto žádné z dalších následujících desek neudělím více než 80%, prostě tam opravdu něco zásadního schází. Poets and Madmen mě přijde jako deska klávesová, orchestrální... |
seventh | 23.05.2020 17:43 |
down: asi máme trochu odlišný pohled na definici slovního spojení "v pohodě". Za mě je P&M v pohodě určitě. |
Prowler80 | 23.05.2020 11:03 |
Metla se s tím teda v Bruselu dost prala, koukám. |
Prowler80 | 23.05.2020 10:59 |
Pro kontrast zde největší hitovka českých kolotočů roku 1978 aneb Zaplať ruma! Když porád kecaj, že chodí málo lidí. To hopsání při refrénu doporučuju Ralfu Scheepersovi: |
Prowler80 | 23.05.2020 10:50 |
Zde jedna v barvě: |
Prowler80 | 23.05.2020 10:50 |
Jon měl k obezitě tendenci vždy, zde jest důkaz. Koncert proběhl o rok později, než je uvedeno v popisku. Dle pohybů, gest i ohozu vidno, že jeho velkým vzorem byl tehdy sám velký Princ temnot: |
J.Rose | 23.05.2020 09:38 |
Pan Jon Oliva... No ta jeho proměna je neuvěřitelná. Smutný jak se člověk dokáže zřídit. Je pravda že takhle začal přibírat až po smrti svého bratra a souvisí to tedy s formou nějaké deprese? Nebo je to tím, že je to prostě Amík jak poleno? |
Kuklač | 23.05.2020 09:28 |
Najlepši Sava album s Crissom......no comment. 10/10 |
Louža | 22.05.2020 22:53 |
Já vždycky Poets bral jako první album diskografie Oliva s pain, jehož vrchol přišel během alba Festival na koncertě na chmelnici asi pro sto lidí. John byl fakt kolos, ale muzika supr. Vlastně ani nevím proč se odmlčel. Umřel mu ten kytarista a pak to nějak celý chcíplo. Škoda. |