03.03.2016 22:33 | |
prasezlesa:nahráno v garážihttp://kamil-tom.webnode.cz/products/collard-greens-and-gravy/nahráno ve škole:http://kamil-tom.webnode.cz/products/lazy-eye/bez jakékoliv pompy, bez propagace, jen festivaly a koncerty |
prasezlesa | 03.03.2016 22:28 |
Já nevím, podle mě už silné kapely nevznikají. Je to asi i tím, že teď mladí lidi mají jiné myšlení. |
03.03.2016 22:18 | |
To Stray: o té akci vím a vždycky se dívám, jaké mají hlavní hosty, často také bývala podobná věc (ale podstatně menšího rozsahu) i v Uherském Brodě, ale protože jsem byl starostlivý tatínek, léto, jsem trávil s dětmi a objížděl jako jejich doprovod akce, které si vybraly ony... Každopádně ale můžu potvrdit, že podle jmen, podle záznamů koncertů a informačních reportů, co o Šumperku byvaly v televizi, to je něco fakt hodně dobrého... |
Bluejamie65 | 03.03.2016 22:15 |
To Prasezlesa: tak ilegálních možností je tuna - http://raritetno.com/hardrock/ale to je takový nášup hardrocku každý den, že z toho mixu klasiky a novinek jde po čase hlava kolem--- já spíš hledám nepodepsaný kapely na legálních serverech a dávám je na svou stránku, což je ale většinou bluesrock |
Bluejamie65 | 03.03.2016 22:09 |
to Kropis Mně se R. E. M. absolutně nejvíc líbí tady:http://kamil-tom.webnode.cz/products/maqtewek-moween/ |
Stray | 03.03.2016 22:04 |
Bluejamie65: Nejezdíš náhodou jako ten bluesman také na ten festival do Šumperka? Jeden třiapadesátiletej kámoš tady o od nás, o té akci furt básní, že tam je pravá americká špička a kvalitka, a tak tam jezdí už asi 18let. Je to žánrově prý vcelku vymazlená akce, o které ví zejména specialisté. Máš o tom přehled? |
prasezlesa | 03.03.2016 22:02 |
Kropis: No tahle alba jsou prý hodně slabá, ostatně jak psal Stray, někdy v devadesátkách se to zlomilo, pak od nich odešel bubeník a už se prý jen vykrádali. Nevím, taky jsem toho od nich slyšel málo.Bluejamie65: Jaký plyšák? O čem to mluvíš? A jaké dobré rockové kapely? Kdo dělá něco zajímavého a neoposlouchaného? Já o nikom nevím. Kde mám hledat? |
Bluejamie65 | 03.03.2016 21:58 |
To Stray - ohledně Anvil je vše OK. Opět mě udivilo, že jsme vlastně naprosto zajedno. Je prostě opravdu zvláštní, či spíš naprosto klasická situace - jak minulost vidíme pod vlivem toho, jak nám to média předžvýkala a když se dostanem k pramenům, najednou můžem věci vidět i v naprosto jiném světle či perspektivě. ANVIL BYL (a je) SKVĚLÁ KAPELA:-). I když kdoví, jestli se nedají k filmu:-) |
Bluejamie65 | 03.03.2016 21:50 |
To Prasezlesa MOHLO BY SE ŘÍCT, ŽE je pro to řada důvodů- kdo dneska uvěří promotion velké firmy v radiu nebo TV? kdo uvěří tištěným médiím? - nikdo, protože po plyšáku lidi brzy pochopili, že ty největší firmy klidně rvou (většinou ve spolupráci s médii) do lidí hovadiny a stačí jim krátkodobě vydělat i za cenu toho, že lidi napálí - takže ti od devadesátých let bude chybět shoda mezi lidmi, kritiky a firmami v tom, kdo je a není rocková hvězda - rock a metal byl programově hudba především kupovaná a většinou i hraná bělošskou populaci, dnes se ty největší firmy s ohledem na priority toho pro koho se hudba vydává a kdo ji bude kupovat, zaměřují na úplně někoho jiného.- atd. atd..... ALE STEJNĚ MUSÍM ŘÍCT, že není pravda, že dobrých rockových kapel je málo, naopak u různých malých vydavatelství vychází tolik skvělých rockových alb, že je na rozdíl od konce osmdesátek, kdy jsem si zakládal na tom, co všechno stíhám kupovat a sledovat, vůbec nestíhám sledovat a potupně jsem musel rezignovat. Přesto nelze pominout, že existují fenomény spadající do mého výsostného zájmu, které by mě svou kvalitou a současně zábavností dokázaly i snad i zabít (např. australský bluesrock), takže si při poslechu musím dávat velký pozor, aby mi to nevyrvalo srdce z hrudního koše. Jiná otázka je, jak se o albech dozvídám a to, že velké firmy hodnotná alba prostě a jednoduše nezajímají. |
Kropis | 03.03.2016 21:21 |
K REM doporučuju poslední dvě věci. Zejména Accelerate a poté Collapse Into Now. Vím jistě, že se ti budou líbit. |
Stray | 03.03.2016 20:27 |
Bluejamie65: Předně - Naši diskusi u ANVIL jsem odmázl, ne protože by mě vadila, ale protože mi to celý přišlo jako nedorozumění, ve kterém není třeba pokračovat. Proto náhodnému kolejdoucímu tvůj příspěvek, kterej na ní trochu navazuje zde, nebude možná dávat smysl. Dobře, vím prakticky dost dobře, co tím myslíš. Motorkářská sólo alba Steva Jonese z druhé půlky osmdesátých let také můžu. prasezlesa: jsem vůči PIXIES jaksi neutrální, žijou si někde daleko ode mne a nevadíme si. :-) R.E.M. - hm, těm jsem před dvěma lety konečně (po 25letech co o nich vím) trochu přišel na chuť, prostřednictvím vběrovky, která mapuje éru z let 1983-88, tedy ještě před tím, než se z nich stala známá věc, osobně jejich songy můžu, ale řekl bych, že rokem 1993 u nich skončilo to podstatné. |
prasezlesa | 03.03.2016 20:14 |
Bluejamie65: Vůbec nechápu, o čem to tu píšeš, každopádně jedné věci musím oponovat - dnes je rozhodně těžší najít jako rocková kapela někoho, kdo ti to nahraje a vydá, a proto je dobrých rockových kapel tak málo, protože nikdo jednoduše ani nedostane šanci. Dřív to bylo mnohem jednodušší. |
prasezlesa | 03.03.2016 20:10 |
Stray: No já se přiznám, že od nich taky naposloucháno moc nemám, ale třeba Surfer Rosa mi přijde fajn. A ani mi to nepřijde vyloženě jako underground. Ale jako favority v alternativní hudbě mám jinde, na R.E.M. to nemá... |
Bluejamie65 | 03.03.2016 20:08 |
Možná je těžké tomu věřit, zvlášť na stránce s takovou kvantitativní těžkometalovou převahou, ale já se klidně přiznám, že Steve Jones mi přinesl stokrát víc radosti a pocitů na hairmetalových albech než s Pistolema nebo, že bílé a ccm kapely mi opravdu textem i hudbou předávají pocit na rozdíl od klasických alb Pixies a to zřejmě navzdory tomu, že se proklamovanou pocitovou naléhavostí má překrýt vše ostatní. |
Bluejamie65 | 03.03.2016 19:28 |
Jako vysvětlení toho zdánlivě nečekaného údivu by se hodily dva citáty, které se týkají devadesátých let, tedy přesněji rozdílu mezi sedmdesátými a osmdesátými lety na jedné straně a devadesátými lety na straně druhé, tak tedy SASHA PAETH řekl: "Dříve jsi na to musel opravdu mít, aby ses dostal do studia a mohl nahrávat. Byla to velká věc, která byla určena jen vyvoleným. V dnešní době se na trh dostává spousta odpadu, který by dříve neměl šanci obstát. Lidé tak bohužel často nalítnou na promoakce nahrávacích firem, které bravurně ovládají filozofii obchodu..." (přesná citace zde: http://kamil-tom.webnode.cz/news/rusted-icons-of-post-modern-times/) a pak ještě citát z textu, který se v devadesátých letech objevil na základní firemní domovské stránce MTV, ten je kratší, ale o to brutálnnější:" MY JSME TVŮRCI POPKULTURY." Je zajímavé, že přestože jsme zřejmě generačně naprosto jinde a jiné je i vnímání toho, co je pro nás v rocku základním kamenem, v hodnocení věšiny alb, kde hype překrylo to, že se tlačí lidem za velké peníze do hlav něco naprosto průměrného, se shodujem téměř do puntíku:-) K tomu jedna historizující vzpomínka - po plyšáku se u nás Bossanova prodávala s úděsnou pompou (myslím to přivezl popron?) a já si to v obchodě poslehchl a v podstatě vzteky řval - proč je to na pultě mezi rockovými alby!!!! |
Stray | 03.03.2016 14:37 |
Nikdy jsem je před tímto albem neposlouchal a znal jejich hudbu jen zběžně, recenzi jsem napsal na základě toho, jak na mě působila tahle deska. Nepůsobila špatně, polovinu skladeb jsem ocenil za vyloženě chytlavý a svěží ráz. Co se albu nedá vytknout je, že mne namlsalo na poslech těch starších, zde však přišel náraz :-) ...cože? Vždyť je to úplná kokotina, něco jako když si garážová kapela jen tak hraje fragmenty skladeb sama pro sebe. Na underground deratizér! :-) |
prasezlesa | 03.03.2016 13:53 |
Tohle album je tak neskutečně plytká a neemoční břečka, že snad nemám slov. Ale tak hlavně, že poslali underground do hajzlu, to je důležité, že... |