CRAZY LIXX - Street Lethal

Když se svou pátou deskou „Ruff Justice“ vystřelili švédští CRAZY LIXX kvalitativně kamsi vzhůru, kde po stránce nápadů i autenticity do té doby za více než dekádu existence nebyli, mluvil jsem o nich velmi pochvalně, že se konečně nějaké současné kapele podařilo bez ztráty vlastního feelu rekonstruovat vrcholný stadiónový hair-metal z přelomu osmdesátých a devadesátých let a přenést jej ničím nezmutovaný do aktuální doby plné fúzí. CRAZY LIXX opravdu jakoby tímto albem vzdali hold milníkům od takových kapel jako BON JOVI, SKID ROW, WILDSIDE,  Více

09.12.2021Diskuse (3)Stray

BULLET FOR MY VALENTINE - Bullet For My Valentine

Úspěšné tažení britských BULLET FOR MY VALENTINE metalovými charts patří bezesporu více než deset let vzdálené minulosti, neboť tahle úderná jednotka z Walesu opravdu dokázala na svých prvních albech umně skloubit chytlavost přímočarých rockových hymen s drásavostí tehdy módního metalcore. Čtveřice vedená charismatickým lídrem Mattem Tuckem se však ani v současnosti nevzdává a se střídavými úspěchy funguje od onoho období souvisle dál. Nyní realizovaná bezejmenná řadovka „Bullet For My Valentine“ je jejich sedmým řadovým počinem. Asi byc Více

08.12.2021Diskuse (0)Stray

MARTIANS - You Are Here

O svém indie projektu MARTIANS mě perfekcionalista Martin Schuster informoval již skoro před třemi lety, debutová deska „You Are Here“ (album k poslechu zde), na které v průběhu té doby nárazově pracoval spolu s Martinem „Spacoshem“ Peřinou, vychází právě v těchto dnech. Výsledek se povedl, je dle tradice obou hudebníků velmi dobře řemeslně zpracován a svým decentním kouzlem předesílá i nepopiratelné umělecké ambice, jakkoliv nechápu a nejsem příznivcem stavu, kdy muzikant prezentuje každé své nové dílo pod jiným názvem projektu. Ve srovnání Více

07.12.2021Diskuse (2)Stray

OBSCURA - A Valediction

Klasické metalové řemeslo v top formě. Absolutní perfekce bez kompromisů. Vše, co jedni intoši na metalu milují a ti druzí nenávidí, v hektolitrech. Vše, co by měl každý metalista přinejmenším respektovat. Žádná póza, pokud za ní člověk nepovažuje profesorskou exhibici muzikantů – virtuózů milujících žijící i mrtvé klasiky, a to jak z metalu, tak z vážné hudby. Hudba sterilní jako zavařené okurky, hudba bez atmosféry, hudba na úrovni sofistikovanějších etud, pevně ukotvená v metalovém standardu vydefinovaném v prvé řadě RAINBOW a IRON MAIDEN, poté thrashovými Více

06.12.2021Diskuse (24)Pekárek

L.A.GUNS - Checkered Past

Letos se fanoušci zapráskaného sleazy rocku dočkali vydání další řadovky neúnavných kalifornských psů  L.A.GUNS, stěžejní to kapely tamní scény vzešlé z půlnočních ulic Města andělů osmdesátých let, která proslula nejen svou „tough“ příslušností ke klubové scéně okolo bulváru Sunset, častými změnami sestavy, ale i vytrvalostí některých svých členů táhnoucí se napříč čtyřmi dekádami. V posledních letech však tento band na sebe upozornil především díky rozkolu na dva projekty totožného jména. Za prvním a nyní zde popisovaným stojí zakladatel, ky Více