TOMAHAWK - Tonic Immobility

Nebudu předstírat, že bych byl kdovíjak nadšený z projektů Mike Pattona. Jeho nejsilnější momenty budou vždycky spjaté s FAITH NO MORE, což by Mike pravděpodobně rád změnil a zbavil se slavného stínu na úkor současné tvorby. Budiž mu ke cti, že se prakticky v žádném následujícím angažmá nevydal přístupnější a uhlazenější cestou, přestože má schopnosti na to, aby si svým barytonem podmaňoval masu střední třídy. Namísto toho se vrhal a vrhá do víru fúzí a crossoverových experimentů. Snad jako by chtěl pokračovat v odvážném průlomovém kurzu t Více

29.04.2021Diskuse (2)Hivris

PINK FLOYD - Obscured By Clouds

Ještě dříve, než se šestá studiovka „Meddle“ dostala mezi fanoušky, už PINK FLOYD pracovali na dalším projektu. Tentokrát ale nešlo o studiové album, nýbrž o film. Kapela se totiž dala dohromady s režisérem Adrianem Mabenem, který nosil v hlavě myšlenku, zpracovat pro stříbrné plátno koncert Floydů a udělat to velmi originálním způsobem – ve starověkém amfiteátru a bez publika. Ruiny divadla pod širým nebem v italských Pompejích měly se svou magičností potenciál diváky nahradit a hudba PINK FLOYD stejně na pódiu funguje jinak než u běž Více

28.04.2021Diskuse (5)DarthArt

LIQUID TENSION EXPERIMENT - Liquid Tension Experiment 3

Loňská sólovka kytaristy Johna Petrucciho definitivně potvrdila, že druhý pilíř DREAM THEATER opět dokáže komunikovat s tím prvním, bohužel již bývalým. O okolnostech odchodu bubeníka Mikea Portnoye, resp. o jeho marném klepání na nekompromisně zamčené dveře domova při zoufalém pokusu o návrat, si stále myslím své. Mám samozřejmě málo informací, třeba svým chorobným neklidem pil krev už všem, a jejich nesmlouvavý postoj by tak byl do jisté míry pochopitelný. Každopádně Portnoyova hráčská kreativita stárnoucím newyorským virtuózům chybí, co Více

27.04.2021Diskuse (8)Pekárek

THE OFFSPRING - Let The Bad Times Roll

Především díky celosvětové pandemii covid-19, byli kalifornští THE OFFSPRING několikrát nuceni posouvat termín vydání svého dalšího řadového alba. Nicméně v dubnu letošního roku konečně materiál pod názvem „Let The Bad Times Roll“ vyšel. Bez ohledu na vývoj situace ve světě. Jestli bude mít kapela příležitost jej také někdy koncertně podpořit, je zatím ve hvězdách. Práce byly zahájeny na počátku roku 2019 a výsledná realizace čelila celé řadě překážek. Druhdy velmi slavná kapela se tedy před dvěma lety rozhodla pro práci s producentem Bobem Rockem, Více

26.04.2021Diskuse (7)Stray

THE END MACHINE - Phase2

Před dvěma lety solidně zarezonoval bezejmenný debut kapely THE END MACHINE, fungl nového kalifornského projektu, za kterým stál kytarista George Lynch (ex-DOKKEN, LYNCH MOB) a jeho někdejší parťáci – velmi uznávaná rytmická dvojice Jeff Pilson (baskytara) a Mick Brown (bicí), a rovněž také zpěvák Robert Mason, který onehdy v roce 1992 nazpíval především znamenité druhé řadové album LYNCH MOB, aby se mezi tím čas od času objevil i v jiných kapelách, např. nastoupil k WARRANT. Právě Masonův hlas se mě vždy jevil jako atraktivní složka hardrockového Více