MEGADETH - The Sick, The Dying...And The Dead!

Za těch krušných šest let od vydání posledního (a nutno říct že zdařilého) alba „Dystopia“ jsem ani zdaleka neměl dojem, že se MEGADETH nachází v koncích, tak jako kdysi dávno mezi roky 2001-2007, natolik mne právě předchozí řadovka zaujala svým znovuobnoveným entusiasmem a výbušností. A to v posledních šesti letech Dave Mustaine čelil závažným zdravotním problémům (snad úspěšně zažehnaná rakovina hrtanu), mnohdy nevalné formě v rámci živých vystoupení a také o pár let později kontroverzi stran rozchodu s dlouholetým parťákem Více

09.09.2022Diskuse (26)Stray

THE DEAD DAISIES - Radiance

Už je jasné, že angažováním sedmdesátiletého nestora Glenna Hughese na post zpívajícího baskytaristy se projekt THE DEAD DAISIES posunul o poznání výše, neboť bohem obdařený hudebník sebejistě a s veškerou profesionalitou vdechl tomuto penězi Davida Lowyho přiživovanému bandu punc skutečné emocionality a samozřejmého prožitku, o umělečtějších ambicích ani nemluvě. Což o to, tento all stars band na mne působil i v časech s Johnem Corabim u mikrofonu poměrně solidním dojmem, chyběla mu však osobitá nadstavba a důvod zařadit si je mezi skutečně v Více

07.09.2022Diskuse (9)Stray

MUSE - Will Of The People

Tak vám nevím, tohle je od mezikontinentálních kradáků MUSE zase slušnej blázinec. Jakoby byl posluchač na třičtvrtěhodinku vržen do chaotické laboratoře šíleného vědce, který, zasažen erupcí svých netušených myšlenkových pochodů, polévá během otáček poctivý vinyl od starých dobrých QUEEN kyselinou, noří do něho drátky vodící elektrický proud a občasně k oněm zkratům vážně a soustředěně zapreluduje na piáno, případně s úsměvem na rtech objevuje kouzlo zvuku diskotékově laděných osmdesátkových kláves. Že z toho všeho nejste moudří? Nedivím se. Více

06.09.2022Diskuse (14)Stray

GRAVE DIGGER - Symbol Of Eternity

Inspirace někdy prostě dojde, zvlášť tehdy, když máte popsat a hodnotit desku, která pravděpodobně nepřináší žádné překvapení ani decentní posun, ale jen další variaci dávno slyšeného. Pro napsání recenze proto tentokrát využiji metodu stručné polemiky, konkrétně jakési mírné oponentury k tvrzením z oficiální tiskové zprávy. Možná se pak objeví i nějaký zajímavější postřeh. GRAVE DIGGER jsou nedílnou součástí německé heavy metalové scény již více než čtyři desetiletí. Chris Boltendahl, Axel Ritt, Jens Becker a Marcus Kniep nepředstavují jen spolehlivou konc Více

05.09.2022Diskuse (6)Pekárek

SPIRIT ADRIFT - 20 Centuries Gone

Dříve regulérní čtyřčlenná kapela z texaského Austinu se postupem doby vyvinula v projekt, za kterým trvale stojí pouze jediný hudebník - všeuměl Nate Garrett. Letos jej doprovází pouze bubeník Mike Arellano, zatímco sám Nate nahrál ve studiu všechny ostatní nástroje. Po čtveřici řadových alb přichází volnější režim v podobě EP „20 Centuries Gone“. Novinka obsahuje pouze dvě zbrusu nové autorské písně a hned šest předělávek skladeb od světově proslulých kapel, které Garretta nějakým způsobem ovlivnily.Stylový záběr SPIRIT ADRIFT nese visačku heavy/ Více